1 lipca 2016

Chwilowa niedyspozycja, pierwszy projekt i testowanie z Klubem Ekspertek

Witajcie! Wybaczcie za tą pauzę w postach, ale miałam ostatnio ograniczony dostęp do internetu. Nie martwcie się, już wracam. I jak emocje po wczorajszym meczu? Nie powiem, zaniemówiłam przy ostatnim rzucie karnym przez Portugalię... A zapowiadało się tak pięknie przy pierwszym golu Lewego na samym początku spotkania. Głowa do góry, następne EURO będzie nasze!

Niebawem zawitam do Was z moim pierwszym projektem od TRND. Z marką Pampers jesteśmy związane już od kilku miesięcy. Bardzo cenie sobie ich jakoś, także po otrzymaniu od nich e-maila o dostaniu się do projektu byłam wniebowzięta. Z chęcią podzielę się z Wami o moich spostrzeżeniach, pokażę mały eksperyment. Oj, coś czuję, że będzie niezła zabawa! A kurier ma zawitać do mnie już za parę chwil :)

Dodatkowo zostałam testerką NESTLÉ FITNESS Delice dzięki portalowi Ofeminin. To już drugi raz mam przyjemność testowania z nimi. Pierwszy był wypróbowanie antyperspirantu Garnier Neo Dry Mist, z którego byłam naprawdę zadowolona! Tymczasem mam przeczucie, że kurier zawita do mnie w przyszłym tygodniu. Ale podzielę się z Wami na pewno opinią na temat tych batoników. Będzie smacznie :)

W kwestii ulubieńców postaram się napisać jak tylko dam radę. Jutro prawdopodobnie żaden wpis się nie pojawi, no chyba że "zdawkowy". Mianowicie jutro wyprawiamy pierwszy roczek naszej córki! Nie dociera do mnie, że ta mały łobuz już ma swoje pierwsze urodziny. Posiadając dzieci widzimy, jak tak naprawdę ten czas leci. Lecz wracając do tematu o ulubieńcach wypowiem się w niedzielę bądź poniedziałek. I z góry mówię, że dużo tego nie będzie. Tak mi się przynajmniej wydaję, heh :)

Oho, się rozpisałam! Sorki za tak długie wypracowanie. Mam nadzieję, że nikt nie zasnął w trakcie czytania. I chciałam ponownie podziękować za tak duże zainteresowanie postem o SB. W szoku byłam, gdy wieczorem na drugi dzień liczba wyświetleń przekroczyła 300. Dziękuję Wam jeszcze raz! 

Do następnego!

Sylwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz