6 sierpnia 2016

Mixa HYALUROGEL | krem intensywnie nawilżąjący

Witajcie! Mówisz i masz, kolejna recenzja. Tym razem będzie to krem z Mixa, produkt dzięki Klubie Ekspertek od Ofeminin. Nie spodziewałam się dostać do testów, także dziękuje ogromnie! Przyznaję, że nic nigdy z tej firmy nie miałam, więc do testów przyłożyłam się ogromnie. Stosowałam rano i wieczorem według zaleceń producenta. I co z tego wyszło? Zapraszam do dalszego czytania!



Zacznijmy od tego, że krem mieści się w szklanym pojemniczku o pojemności 50 ml. Po otwarciu trzeba dany kosmetyk zużyć w ciągu 12 miesięcy. Sam wygląd słoiczka wygląda estetycznie i ładnie się prezentuje. Producentem jest L'Oreal Paris.
Zapach jest delikatny i przyjemny, ulatnia się stopniowo. Wyczuwałam go nadal po około 1-1,5 h.
Konsystencja jest lekka, szybko się wchłania. Z wydajnością też na plus.


A działanie?


Nawilżenie twarzy wyczuwalne jest na długo. Skóra jest gładka, przyjemna w dotyku i wygląda zdrowo. Koi skórę, to gwarantuje! Dodatkowo sprawdzi się idealnie pod makijaż.


W składzie znajdziemy gliceryne i kwas hialuronowy. A cena oto tego cuda wynosi około 25 zł (tak wypatrzyłam w internecie).


Produkt zdecydowanie podbił moje serce, a na tym opakowaniu chyba się nie skończy. A ze względu na wydajność będę się nim cieszyć na długo (długoo).


PS.: Przepraszam za jasność na zdjęciach. Robiłam co mogłam, ale przez chmury światło było kiepskie... Raz chmury, raz nie. Oszaleć można! 


Do następnego!

1 komentarz:

  1. kurcze musze się zaopatrzyć w ich kosmetyki bo jak widzę to warto ;D

    OdpowiedzUsuń