13 stycznia 2016

Make Up Routine

Do niedawna wogóle nie stosowałam makijażu. Nie ze względu na lenistwo czy brak czasu, po prostu nie czułam takiej potrzeby. Teraz czekamy robię to głównie po to, żeby jakoś w miarę wyglądać. Mała ilość snu potrafi się odbić na wyglądzie :)

podkład - rimmel | pomadka - gosh | tusz - max factor | cienie - avon | paletka do brwi - catrice

Mój makijaż składa się z 4 kosmetyków, czasami 5 (zależy od chęci). Więcej nie potrzebuję.

Mi wystarczy tylko podkład, tusz do rzęs, pomadka do ust i paletka do brwi. Czasami błyszczący cień na całą powieke. To wszystko! Nie lubię czuć, że mam na twarzy za dużo, rozumiecie :)

całość wygląda tak ;)


Do konturowania twarzy i rozświetlania nie stosuję żadnych kosmetyków. Im mniej, tym lepiej ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz