12 marca 2015

GRANAT I FIGA

Cześć!

Wraz z rosnącym brzuchem skóra potrzebuje więcej uwagi. Ja na szczęście rozstępów nie mam, z czego się cieszę! Ale wiem, że niedługo będę się z tym męczyć dlatego staram się dbać bardziej o mój "bębenik". Dzisiaj będzie mowa o kremie do ciała, granat i figa z ISANA.

Krem pachnie dość intensywnie. Mi ten zapach odpowiada, szata graficzna również. Cena mieści się w granicach ok.10 zł. Pojemność 500 ml. Z wydajnością też dobrze stoi. Krem jest lekki, dość szybko się wchłania. Nawilżenie nie jest jakieś zwalające z nóg, ale jest wyczuwalne. Produkt bardziej nadaje się na wiosna/lato ze względu na owocowy zapach. Staram się go stosować rano i wieczorem, także dobrze radzi z moją skórą, a jak soczyście pachnie! Mniam ;)

A Wy? Stosowałyście, polecacie? Czy raczej przeciwnie? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz