13 marca 2016

Ziaja, Odżywka `Intensywna odbudowa`

Spięłam się w sobie i jest, kolejna recenzja! Ciężko mi było w tym przypadku wyrobić sobie opinie co do tej odżywki. Był wzloty i upadki. Czasu też sporo zajęło, żeby podjąć decyzję.. A jaki werdykt? Zapraszam do czytania!

Ziaja, Odżywka `Intensywna odbudowa`


Aktywny preparat bez spłukiwania o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce. Dostarcza niezbędnych składników odżywczych włosom zniszczonym zabiegami fryzjerskimi.

 Działanie:

 - uzupełnia niedobór składników budulcowych,
- skutecznie wzmacnia wewnętrzną strukturę włosów,
- zapewnia im natychmiastową regenerację,
- zwiększa wytrzymałość włosów na uszkodzenia.

 Efekt:

- włosy mocne, odbudowane, gładkie.

Sposób użycia:

Niewielką ilość odżywki nanieść równomiernie na świeżo umyte włosy. Nie spłukiwać. Przy włosach zbyt obciążonych równie dobre efekty można osiągnąć spłukując odżywkę po 3 - 5 minutach.

Skład:

Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Dimethicone, Isopropyl Myristate, Paraffinum Liquidum, Ceramide 3, Ceramide 5 II, Ceramide 1, Phytosphingosine, Cholesterol, Sodium Lauroyl Lactylate, Carbomer, Xanthan Gum, Panthenol, Propylene Glycol, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Trilaureth-4 Phosphate, Cyamopsis Tetragonalobus Gym, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum, Limonene, Linalool, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Coumarin, Citric Acid  

Cena:

ok. 5 zł 

Pojemność:

200 ml

Opinia:

Z początku dobrze wpływał na włosy. Był gładkie, lśniące i sypkie. Dobrze się rozczesywały. Jednak nie oszukujmy się, zaskakującej regeneracji i odbudowy nie ma co liczyć. Konsystencja? Bardzo lejąca, szybko ucieka przez palce przez co mało wydajny produkt. Ja stosowałam na umyte mokre włosy. Niestety po ok. tygodniu coś się zmieniło.. Włosy były po użyciu szorstkie, matowe. jednym słowem: okropne. I to po każdym użyciu tej odżywki. Na jakiś czas ją odstawiłam w nadziei, że był to chwilowy kaprys moich pukli. Po miesiącu znów do niej powróciłam. I tu rozczarowanie: oprócz ułatwienia w rozczesywaniu to efektów jakichkolwiek brak. Dobry początek, kiepski koniec. Teraz wymęczę opakowanie do końca, ale nigdy nie trafi do koszyka.

3 komentarze:

  1. I gitara:) Fajnie zrobiona recenzja. Oby tak dalej ludzie robili jak Ty

    OdpowiedzUsuń
  2. Na moje włosy działają tak proteiny, w nadmiarze moje włosy ich nie lubią i są szorstkie. Ewentualnie może to inne składniki, albo po prostu cała mieszanka akurat z Twoim włosom nie służy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mm jeśli chodzi o kosmetyki do włosów tej marki to zawsze mi je przeuszają

    OdpowiedzUsuń