30 maja 2015

Przerwa

Chciałabym Was przeprosić, za tak długą przerwę w postach. Ostatnio nie miałam głowy do tego. Niestety ból kręgosłupa nie pozwala mi siedzieć przed laptopem dłużej niż 20-30 minut.. Niedługo rozwiązanie, a w związku z tym kolejne zmartwienia i coraz większy stres przed porodem. A w dodatku już 2 dzień walczę z chorobą - przeziębienie wykańcza, heh.

Moja nieobecność jest też w większym stopniu spowodowana tym, że nie wiem o czym pisać! Jak spędziłam dzień? Recenzje kosmetyków? Stroje dnia? A może o ciąży i jak ja spostrzegam siebie, jako przyszłą młodą matkę? Nie chce pisać tak byle o czym. To nie jest zbyt wtedy interesujące :)

Także trzymajcie kciuki za moją wenę twórczą i żebym jak najszybciej wyzdrowiała. I Panie, niech ta pogoda się ustabilizuje, chcę słońce! :)

o tak, marzy mi się słońce i plaża! <3
 A tymczasem do następnego !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz